Kwaliteit Amalia Kliniek

Kwaliteit is vooral aandacht, voor u, onze patiënt die zijn gezondheid in onze handen neerlegt. Aandacht voor mensen, voor de patiënt en je collega's. Aandacht voor je vak, je werk en de organisatie.

Het gaat om de inzet het goed te willen doen. Natuurlijk hopen wij dat u na het lezen van dit verhaaltje een goed beeld van onze organisatie hebt kunnen vormen.

Kwaliteit betekent in dit verband vooral hard werken aan onszelf. Kwaliteit staat niet op zichzelf maar maakt deel uit van alle facetten van onze bedrijfsvoering (organisatie, processen en producten).

Kwaliteit is een norm waaraan wij onze organisatie, procesvoering en uiteindelijk product willen toetsen. De norm is een resultante van meerdere factoren. In onderzoeken is de kwaliteit meetbaar. De uitkomsten van metingen geven aan in hoeverre de procesvoering of output aan de kwaliteitsnorm voldoet. Negatieve deviaties moeten leiden tot het invoeren van verbeteringen die herhaling voorkomen. Kwaliteitszorg heeft de beschikking over de uitkomsten van de externe en interne audits. De PAR metingen, patiënten enquêtes en het klachtregistratie systeem. Ondermaatse prestaties worden teruggekoppeld naar de direct verantwoordelijken.

De basis werkmethodieken worden vastgelegd in een kwaliteitssysteem waarin alle richtlijnen staan. De kennis en uitgebreide ervaring leiden ertoe dat uitgekiende behandelmethoden worden toegepast. Zo is het voor nieuwe werknemers altijd duidelijk wat er van hen verwacht wordt en hoe het werk het beste kan worden uitgevoerd.

Hoe kunnen we je helpen?

Openingstijden

Maandag
08:30 - 17:00
dinsdag
08:30 - 17:00
woensdag
08:30 - 17:00
donderdag
08:30 - 17:00
vrijdag
08:30 - 17:00
zaterdag
GESLOTEN
zondag
GESLOTEN

LET OP: Openingstijden kunnen per locatie afwijken.