Algemene voorwaarden

Vanaf het moment dat je je als patiënt aanmeldt in een van onze klinieken, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden zoals hieronder beschreven.

  • Bij elk bezoek aan onze kliniek moet je je kunnen identificeren.  
  • Wijzigingen van je adresgegevens, verzekeringsgegevens, medicatiegebruik of veranderingen in je gezondheid moet je zo snel mogelijk aan ons doorgeven.
  • Op de dag van de afspraak ben je 5 minuten eerder aanwezig. 
  • Als je een afspraak niet kunt nakomen, dan moet je ons 24 uur van tevoren informeren. 
  • De eerste keer dat je je afspraak niet tijdig annuleert, sturen we je hierover een brief (wanneer dit een narcose afspraak betreft zijn we genoodzaakt hiervoor een standaard bedrag van €150,- in rekening te brengen).
  • Bij de tweede keer dat je je afspraak niet tijdig annuleert, brengen we de voor jou gereserveerde tijd in rekening (de kosten hiervoor zijn €1,50 per minuut, voor narcosebehandelingen blijft dit een standaard bedrag van €150). Eventuele vervolgafspraken annuleren we.
  • Bij de derde keer dat je je afspraak niet tijdig annuleert, brengen we de voor jou gereserveerde tijd in rekening en kunnen we geen vervolgafspraak meer voor je inplannen. 
  • Wij proberen je altijd aan een vaste behandelaar te koppelen. Indien je een voorkeur hebt voor een behandelaar kun je dit aan onze balie medewerkster doorgeven. Het kan echter voorkomen dat door ziekte/ onverwachte afwezigheid van de behandelaar of wanneer je pijnklachten hebt die niet kunnen wachten moet er soms uitgeweken worden naar een andere behandelaar. 
  • Onze rekeningen ontvang je per email via Infomedics. Woon je in het buitenland, dan moet je op de dag van de behandeling in de kliniek betalen met je pinpas.
  • Wens je je nota's niet via email te krijgen kun je dit doorgeven via administratie@amaliakliniek.nl 
  • Betaal je je rekeningen en de daarop volgende aanmaningen niet, dan sturen we je nota door aan  deurwaarder. 
  • Wanneer je onder bewindvoering staat hebben wij de goedkeuring van je bewindvoerder nodig alvorens we een behandeling voor je kunnen inplannen. Het bedrag dient voordat de afspraak plaatsvind aan ons betaald te zijn, mits wij hierover een andere afspraak hebben gemaakt met de bewindvoerder.
  • Roken is binnen onze klinieken niet toegestaan.
  • Je mag geen huisdieren meenemen naar onze klinieken (met uitzondering van hulphonden).
  • Wij accepteren geen agressief gedrag in de praktijk of via mail, app en/of social media. Dit geldt zowel voor verbaal als fysiek agressief gedrag of het dreigen hiermee. Bij dergelijk gedrag zullen we je uitschrijven als patiënt.
  • Bij het vernielen van eigendommen in en om onze praktijk, stellen we je aansprakelijk. 
  • De afspraakherinnering die je van ons ontvangt dient als extra service. Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor je geplande afspraken. 
  • Wij werken conform de geldende wet- en regelgeving m.b.t. taakdelegatie.

Openingstijden

Maandag
08:30 - 17:00
dinsdag
08:30 - 17:00
woensdag
08:30 - 17:00
donderdag
08:30 - 17:00
vrijdag
08:30 - 17:00
zaterdag
GESLOTEN
zondag
GESLOTEN

LET OP: Openingstijden kunnen per locatie afwijken.