Algemene voorwaarden
Vanaf het moment dat je je als patiënt aanmeldt in een van onze klinieken, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden zoals hieronder beschreven.
- Neem bij je bezoek aan onze klinieken altijd je ID- kaart of paspoort, verzekeringspas en afsprakenkaart mee.
- Wij vragen je wijzigingen van je adresgegevens, verzekeringsgegevens, medicatiegebruik of veranderingen in je gezondheid zo snel mogelijk aan ons door te geven.
- Wij vragen je om 5 minuten voor je afspraak in onze praktijk aanwezig te zijn.
- Als je een afspraak niet kunt nakomen, laat ons dat dan op tijd weten. Gaat het om een afspraak tot 60 minuten, dan moet je ons 24 uur van tevoren informeren. Duurt je afspraak langer dan een uur, dan moeten wij dat 48 uur van tevoren weten.
- De eerste keer dat je zonder bericht niet komt, sturen we je hierover een brief.
- Bij de tweede keer dat je niet komt zonder het te laten weten, brengen we de voor jou gereserveerde tijd in rekening (de kosten hiervoor zijn €1,50 per minuut, voor narcosebehandelingen is dit een standaard bedrag van €150). Eventuele vervolgafspraken zeggen we af.
- Bij de derde keer dat je zonder bericht niet komt, brengen we de voor jou gereserveerde tijd in rekening en verwijderen we je uit ons patiëntenbestand.
- De rekeningen in onze praktijk kun je alleen betalen via Infomedics. Woon je in het buitenland, dan moet je op de dag van de behandeling in de kliniek betalen met je pinpas.
- Betaal je je rekeningen niet, ook niet na aanmaningen, dan sturen we je nota door aan deurwaarderskantoor Bosveld. Eventueel schrijven we je dan ook uit als patiënt van onze praktijk. Dit kun je voorkomen door op tijd te betalen of bij moeilijkheden met ons of met Infomedics te overleggen.
- Roken is binnen onze klinieken niet toegestaan.
- Je mag geen huisdieren meenemen naar onze klinieken (met uitzondering van hulphonden).
- Wij accepteren geen agressief gedrag in de praktijk of via mail, app en/of social media. Dit geldt zowel voor verbaal als fysiek agressief gedrag of het dreigen hiermee. Bij dergelijk gedrag zullen we je uitschrijven als patiënt en mag je onze praktijk niet meer in.
- Bij het vernielen van eigendommen in onze praktijk, stellen we je aansprakelijk. De kosten van de schade verhaeln we op jou of op je wettelijke vertegenwoordiger.
- Als we jouw mailadres hebben, kunnen wij je een herinnering voor je afspraak sturen. Heb je geen herinnering gekregen, dan betekent dit niet dat je afspraak niet doorgaat. Twijfel je? Bel of mail ons even.